Ha tålamod!

Det tog dig troligen inte två månader att gå upp dina kilon?
Förvänta dig då inte heller att det ska gå på några månader att gå ner i vikt!

En normal viktminskning innebär att du går ner ca 4 kilo per månad.
Självklart är det vanligt att du ibörjan går ner snabbare men du får ha i
åtanke att kroppen släpper ifrån sig en hel del vatten.

3 svar to “Ha tålamod!”

  1. carina werner Says:

    jag har nu bantat i 2 veckor,jag äter ca 1000 kcal om dagen och promenerar varje dag och jag cyklar en mil om dagen ändå går jag inte ner ett enda hg.vad ska jag göra och varför händer det inte nånting?

  2. Oscar Says:

    Hmm

  3. viktminskningstips Says:

    Hej Carina!
    Det kan bero på en rad faktorer.

    Hur mycket vatten dricker du?
    Har det hänt något på dina mått?
    Vad äter du till mellanmål?

Kommentera

